KAKO NAPRAVITI VIŠE S MANJE

I jeftini edukacijski alati mogu biti korisni

srijeda, 8. veljače 2017.

Na početku svake školske godine učitelji i administratori često su suočeni s teškim zadatkom: kako napraviti više s manje?

I jeftini edukacijski alati mogu biti korisni

Rijetko koje područje to pokazuje bolje od financija. Svaka godina je novo vrijeme za pažljivo balansiranje razrednog budžeta i prilika da se potencijalno čak posegne i u vlastiti džep da bi se pokrili troškovi nužnog pribora i alata. Zapravo, časopis Forbes piše da je prosječni trošak učitelja tijekom školske godine 2013.-2014. bio 513 dolara na „razredni pribor“, materijale za nastavu, knjige i profesionalni razvoj.“

Činjenica je da učitelji i profesori žele svojim učenicima pružiti najvišu razinu učenja, stoga može prilično frustrirati kad su financije stvarni izazov pribavljanju razrednog alata koji bi pomogao u ostvarivanju odličnih lekcija koje su učitelji isplanirali.

Ali, edukatori koji traže dobre edukacijske alate koji ne zahtijevaju veliki budžet za primjenu u učionici ne moraju se brinuti. Pogledajte tri različite cjenovno prihvatljive edukacijske prakse koje učiteljima mogu poslužiti pri planiranju lekcija.

  • VIDEOKONFERENCIJE

Postoji nešto znamenito u školskom danu koji uključuje dobro napravljenu prezentaciju neke vrste, bez obzira na to kojim povodom. Isti osjećaj uzbuđenja dolazi od dopisivanja s kolegom u razredu koji je na drugom kraju svijetu. Miješanje edukacijskih kurikuluma često budi novo zanimanje u učenicima te pruža vrijednu "autsajdersku" perspektivu.

Međutim, nije uvijek financijski ili fizički izvedivo spojiti učionicu s vanjskim svijetom. Sustav za videokonferencije poput Skypea je jeftin i jednostavan način za takva iskustva učenja. Bez obzira na to uključuje li suradnju s drugim razredom u drugoj zemlji ili komunikaciju s gostom govornikom u njegovom prirodnom okruženju, korištenje sustava za videorazgovor može dodati novu dimenziju svakom kurikulumu.

  • KVALITETNI SUSTAV ZA ANKETIRANJE/PRIKUPLJANJE PODATAKA

Uvođenje anketa i interaktivnih kvizova u učionicu odličan je način da se održi angažman učenika te u isto vrijeme otkrije mišljenje učenika o nizu pitanja. Jedna od prepreka skupljanju takvih podataka je visoka cijena elektroničkih uređaja za prikupljanje podataka koji rade s određenim softverom, a da ne spominjemo rizik od pokvarenih, izgubljenih ili zastarjelih uređaja koji bi poništili cijelu investiciju.

Mudra alternativa je korištenje sustava kao što je Poll Everywhere.

koji koristi moć tehnologije koju mnogi učenici već posjeduju: mobitele. Za razumnu cijenu mjesečne pretplate edukatori mogu prikupiti odgovore anketa kao tekstualne poruke ili putem interneta i prikazati ih u realnom vremenu da bi maksimizirali angažman svojih učenika u bilo kojem predmetu na način kojim neće prekoračiti svoj budžet.

  • JEDNOSTAVNI KOMUNIKACIJSKI MATERIJALI

U našem digitalnom dobu važno je držati na umu činjenicu da ljudi imaju različita iskustva s čitanjem informacija na papiru i čitanjem informacija na ekranu. Stoga bi edukatori trebali spajati upotrebu tehnološki baziranih edukacijskih alata s netehnološkima. Bez obzira na to jesu li edukatori suočeni s nedostatkom pristupa tehnologiji ili jednostavno žele integrirati iskušane i dokazane metode, smišljanje vježbi pisanja, čitanja te vježbi za timski rad, to može puno značiti u pogledu pojačavanja kreativnosti bez odlaska u preveliki trošak.

Prema edukacijskom portalu Noodleu, „postoji nešto u vezi s tišinom, stvaranjem, u tome kad imate prostora za razmišljanje bez multitaskinga, u suradnji s kolegama, te u reduciranju upotrebe tehnologije da biste se usmjerili na učenje“.

Postoji niz jednostavnih edukacijskih praksi koje zahtijevaju fizičke materijale – poput papira, materijala za objavu i pribora za slikanje i crtanje – koji stoje puno manje od mnogih tehnoloških predmeta, a otvaraju novi svijet mogućnosti za važnu edukaciju.

Niskim troškovima i strategijskim implementiranjem tih ideja edukatori mogu provesti više vremena i energije radeći na lekcijama te u interakciji s učenicima, a upravo u tome i jesu njihov fokus i strast.

.........................

NAPOMENA:

  • Teach Thought je portal posvećen podržavanju i obrazovanju edukatora i razvijanju poučavanja u 21. stoljeću. Primarno prenosi teme vezane uz istraživanje novih modela poučavanja i ulogu igre u učenju te pomaže edukatorima da usavrše svoj zanat u današnjim učionicama.
  • Izvor: teachthought.com

 

Vezani članci
Školski portal: Sveučilište u Mostaru školama nudi platformu za održavanje nastave

Sveučilište u Mostaru školama nudi platformu za održavanje nastave

… Marka ODAKA i Franje TAKAČA s ministrima obrazovanja, znanosti,…

Školski portal: Na tržnici se zaista može naučiti mnogo toga

Na tržnici se zaista može naučiti mnogo toga

Nalazi se na samo pet minuta hoda od naše škole.…

Školski portal: Učitelj u borbi protiv iscrpljenosti

Učitelj u borbi protiv iscrpljenosti

…da mi pomažu sačuvati mrvicu vremena, energije i strpljenja za…

Na tržnici se zaista može naučiti mnogo toga

Na tržnici se zaista može naučiti mnogo toga

Nalazi se na samo pet minuta…

Učitelj u borbi protiv iscrpljenosti

Učitelj u borbi protiv iscrpljenosti

…da mi pomažu sačuvati mrvicu vremena,…

Što se događa kad učenici koriste tehnologiju bolje od učitelja?

Što se događa kad učenici koriste tehnologiju bolje od učitelja?

Vi znate kako upravljati ponašanjem, kako…

Postanak Zemljine atmosfere

Postanak Zemljine atmosfere

U svemiru ima najviše vodika i…