KADA NEMA DOVOLJNO INFORMATIČKIH UČIONICA

6 načina da maksimalno iskoristite ograničeni pristup tehnologiji

petak, 28. travnja 2017.

Kao učitelja znanosti u srednjoj školi, ništa me ne frustrira više nego kada ne mogu koristiti informatičku učionicu zato što je već zauzeta.

6 načina da maksimalno iskoristite ograničeni pristup tehnologiji
  • Međutim, čvrsto vjerujem da bih kao dinamični edukator trebao biti u mogućnosti staviti sposoban uređaj pred svoje učenike kada god to može poboljšati lekciju na kojoj radimo.

    Ipak, čak i u nekim od najbolje financiranih škola to nije slučaj. Jednostavno nije dovoljno imati jednu informatičku učionicu (ili čak 4 ili 5) u velikoj školi.

    Moja škola ima više od 120 učitelja. Misliti da četiri informatičke učionice mogu biti dovoljne je ludost. Naravno, stvari nisu tako jednostavne.

    Trebamo li, kao škola, potrošiti ono malo budžeta što imamo na tehnologiju?

    Vjerojatno ne, ali mora postojati bolji način!

    Mene osobno spašava to što mogu biti kreativan kada trebam. Mogu raditi s onim što imam. Siguran sam da ćete se složiti s tim da bi svaki učitelj trebao naučiti tu vještinu. Pronašao sam nekoliko načina na koje se možete boriti protiv ograničenog pristupa tehnologiji za učenje.

    1) UPOZNAJTE SVOJU ŠKOLU

    Prva stvar koju možete napraviti kako biste se pobrinuli da vaši učenici imaju tehnologiju koju trebaju jest da znate što vam je dostupno. Možda postoji nekoliko iPadova u školskom medijskom centru. Možda možete naći nekoliko laptopa u knjižnici. Koliko dobro radi wifi? Je li moguće da vaši učenici donesu vlastite uređaje u školu?

    2)  NEMOJTE SE BOJATI PITATI

    Svaki put kad je moj upit za korištenje informatičke učionice bude odbijen, pogledam kalendar. Zatim posjetim svakog učitelja koji je rezervirao informatičku učionicu i pitam ih misle li je zaista koristiti. Znam da to zvuči pomalo direktno (i pretenciozno), ali ponekad učitelji zaborave da su se uopće prijavili! Nema ništa loše u tome da pitate. Možda se možete s kolegom dogovoriti da podijelite vrijeme u informatičkoj učionici.

    3)  POSTAVITE TEHNOLOŠKE STANICE

    Radne stanice ili tehnološke stanice – one su baš takve kako zvuče: radna stanica je mjesto na kojem učenik može sjesti za stol i završiti neki zadatak. Tehnološka stanica je mjesto na kojem učenici mogu raditi s računalom ili tabletom. Rotirajte učenike po učionici dok završavaju svoje zadatke.

    Pokušajte pripremiti lekcije (ili laboratorije ili aktivnosti) tako da morate primijeniti tehnologiju u samo dijelu lekcije. To će umanjiti teret tehnologije za učenje i olakšati vam da radite s onim što imate.

    4) PREKLINJITE

    Nikad mi nije bilo teško tražiti nešto što trebam. Svake godine na roditeljskim sastancima tražim tehnologiju. Pritom se pobrinem naglasiti činjenicu kako ne očekujem da svaki roditelj kupi po jedan laptop ili tablet, ali ako je to nešto u čemu oni vide vrijednost, ja ih molim da ne oklijevaju. Naposljetku, to izravno utječe na djetetovo okruženje za učenje. Još jednom, nema ništa loše u tome ako pitate.

    5) BUDITE „ONAJ“ UČITELJ

    Ako ništa drugo ne uspije, jednostavno rezervirajte informatičku učionicu puno unaprijed. Ne škodi ni provjeriti nekoliko puta tjedno u anticipaciji onoga što ćete raditi. Dakako, vi možda nemate isplaniranu lekciju, ali važno je uvijek imati tehnologiju pri ruci za svaki slučaj.

    6) VIŠESTRUKOST

    Koristite postojeću tehnologiju na više od jednog načina. Koristite Microsoft Word kao jednostavan alat za izradu web stranica. Koristite YouTube da biste se osvrnuli na učenje. Koristite iPadove ili "obični" smartphone da biste snimili mp3, tj. podcastove.

     Do dana kada političari i administratori napokon shvate da više novca uloženog u edukaciju podrazumijeva bolja okruženja za učenje za sve učenike, ovi trikovi mogli bi vam biti korisni u osiguravanju toga da vaši učenici imaju pristup tehnologiji koja im je potrebna da uspiju.

    .............................

    NAPOMENA:

    • Teach Thought je portal posvećen podržavanju i obrazovanju edukatora i razvijanju poučavanja u 21. stoljeću. Primarno prenosi teme vezane uz istraživanje novih modela poučavanja i uloge igre u učenju, te pomaže edukatorima da usavrše svoj zanat u današnjim učionicama.
    • Izvor: teachthought.com
Vezani članci
Školski portal: Sveučilište u Mostaru školama nudi platformu za održavanje nastave

Sveučilište u Mostaru školama nudi platformu za održavanje nastave

… Marka ODAKA i Franje TAKAČA s ministrima obrazovanja, znanosti,…

Školski portal: Na tržnici se zaista može naučiti mnogo toga

Na tržnici se zaista može naučiti mnogo toga

Nalazi se na samo pet minuta hoda od naše škole.…

Školski portal: Učitelj u borbi protiv iscrpljenosti

Učitelj u borbi protiv iscrpljenosti

…da mi pomažu sačuvati mrvicu vremena, energije i strpljenja za…

Na tržnici se zaista može naučiti mnogo toga

Na tržnici se zaista može naučiti mnogo toga

Nalazi se na samo pet minuta…

Učitelj u borbi protiv iscrpljenosti

Učitelj u borbi protiv iscrpljenosti

…da mi pomažu sačuvati mrvicu vremena,…

Što se događa kad učenici koriste tehnologiju bolje od učitelja?

Što se događa kad učenici koriste tehnologiju bolje od učitelja?

Vi znate kako upravljati ponašanjem, kako…

Postanak Zemljine atmosfere

Postanak Zemljine atmosfere

U svemiru ima najviše vodika i…