VELIKA BRITANIJA

Učitelji nemaju vremena učiti o akademskim istraživanjima

četvrtak, 25. svibnja 2017.

Iako edukatori razumiju važnost korištenja istraživanja da bi obogatili svoje poučavanje, oni nemaju dovoljno vremena i podrške da bi im to postalo praksa.

Učitelji nemaju vremena učiti o akademskim istraživanjima

Manjak vremena, nedovoljno zanimanja i minimalna podrška sprječavaju učitelje da uvedu rezultate akademskih istraživanja u učionicu, otkriva nova studija.

Dvije studije koje je u Velikoj Britaniji provela Zaklada za odgoj i obrazovanje istražile su metode poticanja učitelja da primijene u školama rezultate i otkrića akademskih istraživanja.

Prva studija trajala je godinu dana u 10 osnovnih škola u gradu Rochdaleu. Učiteljima su u sklopu studije ponuđene posebne sesije kojima je namjera bila pomoći učiteljima da razviju pozitivan stav prema edukacijskom istraživanju te da shvate načine na koje bi im ta otkrića mogla pomoći u učionici.

Međutim, na kraju studije nije bilo dokaza koji bi upućivali na to da će učitelji u školama koje su sudjelovale u studiji koristiti rezultate istraživanja u svom poučavanju više nego što su to radili prije sudjelovanja u studiji.

Izvještaj Zaklade za odgoj i obrazovanje zaključuje da je došlo do „opadanja mišljenja u stavovima učitelja da akademska istraživanja nisu korisna za poučavanje“. Ali, izvještaj nastavlja: „Pronalazak vremena za suradnju na primjeni otkrića istraživanja u praksi se smatra pravim problemom“.

PREMALO VREMENA

To je također pojačano drugom studijom koju je Zaklada za odgoj i obrazovanje provela tijekom godine dana u pet škola u gradu Kentu. Iskusniji učitelj u jednoj školi je određen kao „voditelj istraživanja“, pa je surađivao s voditeljima ostalih škola na promoviranju rezultata i otkrića akademskih istraživanja.

Ipak, zaključak izvještaja kaže ovako: „Nije bilo dokaza da su se stavovi učitelja prema istraživanju, ili njihovo korištenje rezultata istraživanja u nastavnoj praksi, promijenili tijekom intervencije“.

Učitelji su rekli da događaje koji su održani da bi se raspravljalo o načinima na koje bi se rezultati istraživanja mogli uvesti u poučavanje smatraju vrijednima.

Ali, izvještaj kaže: „Prisutnost i angažman u programu povremeno su bili vrlo niski, zbog vremenskih pritisaka s kojima su učitelji suočeni. To je bilo ozbiljna prijetnja izvedivosti programa.“

Osim toga, izvještaj zaključuje da se „timovi voditelja škola moraju ozbiljnije posvetiti tom projektu, te se pobrinuti da učitelji imaju vremena za suradnju na razvijanju načina za primjenu rezultata istraživanja u učionici“.

Izvještaj smatra da su ti faktori, kao i „ograničen kapacitet za pokretanje i podržavanje raširene pedagoške promjene u školi“, bili značajne prepreke da bi se osiguralo pravilno implementiranje programa.

„TALK OF THE TOWN“

Zaklada za odgoj i obrazovanje je također objavila evaluacijske izvještaje dvaju programa poučavanja. PRVI PROGRAM, nazvan „Talk of the Town“, pristup je na razini zajednice kojem je cilj podržavanje govornih, jezičnih i komunikacijskih vještina školskih učenika svih dobi. Nakon probnog perioda sa 2696 učenika pokazalo se da taj program nije nimalo utjecao na razumijevanje čitanja ili govorne vještine učenika.

DRUGI PROGRAM, nazvan „Powerful Learning Conversations“, bio je namijenjen poboljšavanju povratnih informacija koje učitelji daju učenicima pri obučavanju učitelja da primjenjuju tehnike koje se koriste u sportskom treniranju. Nakon pilot-programa koji je proveden u 20 škola otkriveno je da nema nikakvih dokaza kako je program utjecao na rezultate učenika iz engleskog jezika. Činilo se da je unekoliko utjecao na rezultate iz matematike, ali je taj rezultat bio neuvjerljiv.

…………………

NAPOMENA:

  • TES je digitalna zajednica s više od 3,6 milijuna registriranih online korisnika u 279 zemalja i područja, te stoga najveća online mreža učitelja koja pomaže savjetovati, informirati te inspirirati edukatore diljem svijeta.
  • Izvor: tes.com
Vezani članci
Školski portal: Sveučilište u Mostaru školama nudi platformu za održavanje nastave

Sveučilište u Mostaru školama nudi platformu za održavanje nastave

… Marka ODAKA i Franje TAKAČA s ministrima obrazovanja, znanosti,…

Školski portal: Na tržnici se zaista može naučiti mnogo toga

Na tržnici se zaista može naučiti mnogo toga

Nalazi se na samo pet minuta hoda od naše škole.…

Školski portal: Učitelj u borbi protiv iscrpljenosti

Učitelj u borbi protiv iscrpljenosti

…da mi pomažu sačuvati mrvicu vremena, energije i strpljenja za…

Na tržnici se zaista može naučiti mnogo toga

Na tržnici se zaista može naučiti mnogo toga

Nalazi se na samo pet minuta…

Učitelj u borbi protiv iscrpljenosti

Učitelj u borbi protiv iscrpljenosti

…da mi pomažu sačuvati mrvicu vremena,…

Što se događa kad učenici koriste tehnologiju bolje od učitelja?

Što se događa kad učenici koriste tehnologiju bolje od učitelja?

Vi znate kako upravljati ponašanjem, kako…

Postanak Zemljine atmosfere

Postanak Zemljine atmosfere

U svemiru ima najviše vodika i…